ROWER ELEKTRYCZNY – RANKING – OPINIE – TEST – e-pojazdy-elektryczne
Menu Zamknij

ROWER ELEKTRYCZNY – RANKING – OPINIE – TEST

Rower elektryczny giant na akumulator

Kiedy Liza Lutzker rzuciła swoim małym dziewczynkom imprezę z okazji powrotu do szkoły na placu Berkeley Rose Yarwd, ona i jej partner spakowali wszystkie warunki na elektrycznych rowerach towarowych: dwa pudełka z drewna opałowego, rower akumulatorowy jedzenie dla 30 osób, dozownik wody, talerze, serwetki, szklanki, rower elektryczny 500w ładowanie podczas jazdy a także dwoje dzieci. Następnie polskie rowery elektryczne przejechali 2 mile od swojego rower z silnikiem domu na Milvia Road do tarasowego amfiteatru metodą Euclid, wysoko na zielonych, zielonych wzgórzach. 6 lat temu Lutzker z pewnością nosiłby wszystko w samochodzie. Obecnie podróżuje praktycznie wyłącznie pieszo i rowerem.

Jej rodzina podkreśla zmianę społeczną w Bay Location, gdzie e-motocykle, elektryczny rower damski kiedyś opracowane jako element wysokiej klasy, stają się powszechnie akceptowanym rodzajem transportu. Fanatycy postrzegają je jako wybór dla osób dojeżdżających do pracy lub dla wojowników z weekendowymi przerwami, e rowery którzy pragną prędkości i dystansu przy mniejszej pracy. Jeśli chodzi o e-rowery cargo, są one opcją dla rodzajów wycieczek, które wiejskie mamy i tatusiowie napęd elektryczny rower na prąd do roweru robią w minivanach: zakupy spożywcze, rower na akumulator odwiezienie instytucji, transport dzieci do gier wideo z piłką nożną – także do BART, która zaczęła wypełniać swój parking nieruchomościami.

Moda jest na rower ze wspomaganiem arenie międzynarodowej, motorower elektryczny choć stała się szczególnie rozpoznawalna w regionie Marin, Berkeley i San Francisco. To cieszy zarówno rowerzystów, jak i sprzedawców e-rowerów, rower elektryczny giant nawet jeśli podkreśla braki okolicznych dróg, w których wypadki są częste, a niektóre pasy rowerowe są oznaczone jedynie obrazem roweru. W grudniu badania oraz firma księgowa Deloitte przewidywały, rower na baterie że 130 milionów e-rowerów będzie sprzedawanych na rynku międzynarodowym w latach 2020-2023. Do końca roku te napędzane silnikiem narzędzia przewyższą różne inne pojazdy elektryczne na drogach i drogach , powiedział Paul Lee, szef badań nad innowacjami, mediami i telekomunikacją w Deloitte.

Rower elektryczny opinie – forum – ranking

Ten przypływ rower elektryczny opinie zainspirował ludzi takich jak Rob Allen, właściciel Blue Heron Bikes w North Berkeley. Ponieważ otwierając sklep w 2012 roku, zwiększył zapasy motocykli elektrycznych z jednego do 50, a także stopniowo próbował zdemaskować mit, że kolarstwo na odległość jest przeznaczone rower elektryczny opinie wyłącznie dla rzadkiej drużyny sportowców. „Założono, że nie można jeździć daleko, nie będąc kierowcą rowerowym – że trzeba używać pewnego rodzaju odzieży aerodynamicznej” – stwierdził Allen. To już nie prawda; on i inni zauważyli, że wraz z rozwojem rower elektryczny forum elektrycznych silników wspomagających, które zaczynają się po tym, jak osoba zaczyna pedałować, osoby starsze mogą łatwo pokonać przewyższające rower elektryczny forum zbocza lub pracownikowi umysłowemu udać się na konferencję firmową. Wielu klientów Allena to członkowie rodziny, którzy chcą stracić auto.

  • Jednak renesans e-rowerów radzi sobie z wyzwaniami. Głównie obiekty. Wiele ulic nie ma zabezpieczonych ścieżek rowerowych – a nawet odmalowanych ścieżek rowerowych – a kontuzje rowerowe, a także ofiary śmiertelne w San Francisco i różnych innych miastach pozostają upartym problemem.
  • Bezpieczne parkowanie pojazdów jest ograniczone. Nie każdy ma prywatny garaż do prowadzenia e-roweru, a także pojazdy są zbyt mocne, jaki rower elektryczny aby podnosić schody. Niektóre windy BART są również małe dla większych rowerów elektrycznych, co uniemożliwia pasażerom zabranie ich na tranzyt. Problem stanowi koszt: od 3 000 do 5 000 USD są zbyt kosztowne dla wielu osób. Potem jest element społecznościowy.
  • Mimo że coraz jaki rower elektryczny więcej osób dojeżdżających do pracy, rodzice i rodziny przenoszą się na rowery elektryczne, wiele innych osób nadal postrzega pojazdy jako styl życia.

„Jesteśmy społeczeństwem bardzo tanie rowery elektryczne zorientowanym na samochody i istnieje duża bezwładność (w kierunku) przekształcania codziennych wzorców życia” – powiedział Tom Lent, planista transportu Berkeley. „W rzeczywistości motocykle były uważane za przedmioty zabawkowe większe niż korzystny rodzaj transportu”. Jedną najlepsze rowery elektryczne ranking z przeszkód dla odmian elektrycznych jest „skłonienie ludzi do wzięcia ich na poważnie”. Bariery wydają się bardziej strome w dzielnicach o niskich dochodach, które często są znacznie oddalone od centrum miasta. Najari Smith, właściciel organizacji non-profit Rich City Rides, a także sklep należący do pracowników w Richmond, twierdził, najlepsze rowery elektryczne ranking że jego pracownicy utrzymują w sprzedaży szereg rowerów elektrycznych. W styczniu mieli kilka wersji w cenie od 1000 USD do 2000 USD, co stanowi połowę kosztów zwykłego roweru z pedałem. Wśród nich: e- rower trzykołowy, który można wyposażyć do przewozu sklepów spożywczych, a także kilka rowerów elektrycznych Espin , każdy wyposażony w silnik elektryczny z napędem środkowym.

Rower elektryczny cena – sklep

Ewangelista rowerowy, rower elektryczny olx który prowadzi wycieczki w niedziele, a także wycieczki na świeżym powietrzu dla dzieci, Smith widzi zdolność e-rowerów do zmniejszania zanieczyszczenia powietrza, usuwania pojazdów z jezdni, a także przekształcania niedoświadczonych. Richmond to miasto klasy robotniczej, w którym rowery zaczynają chwytać jako sposób na życie, rower elektryczny allegro szczególnie Greenway, który marszczy się wzdłuż plaży, a także Bay Route, która karmi tor rowerowy Richmond-San Rafael Bridge. Niektórzy aktywiści stawiają na rowery elektryczne jako wybór dla nauczycieli, pracowników gastronomii, a także dozorców, którzy podróżują z Contra Costa do hrabstwa Marin. Mimo to Smith rozumie, dlaczego ktoś z napiętym budżetem może wybrać auto. „Nienawidzę tego, gdy ludzie, którzy nadal są mile rower elektryczny cena widzianą kulturą motoryzacyjną, stają się demonizowani, ponieważ mają z tym wiele cech klasowych” – powiedział. „Mamy e-rowery do 1000 $, rower elektryczny cena ale można zlokalizować poprzednio posiadanych samochodów i ciężarówek za 500 $. I też mam zadowolonych ludzi, dla których auto jest dodatkowym miejscem do życia.”

  • W San Francisco, gdzie liderzy tani rower elektryczny sklep ratusza są uparty, tani rower elektryczny sklep jeśli chodzi o ograniczenie ruchu na stronie internetowej pojazdów, a także budowanie chronionych pasów rowerowych, kilku obywateli faktycznie zainteresowało się e-rowerami. Ed Parillon jest wśród nich.
  • Po „ogromnej przygnębieniu i ziewaniu” nabył zeszłego lata frachtowy e-rower – samochody wyścigowe i pomarańczowe ciężarówki, rowery elektryczne łódź z podwójnym siedziskiem z tyłu, aby zabrać dwoje dzieci na studia. Wystarczy przechowywać w piwnicy ich domu o powierzchni 700 stóp kwadratowych w obszarze misji.
  • „Zabiorę je do szkoły, a także z powrotem, a potem, jeśli będę musiał odebrać sklepy spożywcze lub karmę dla psów lub rowery elektryczne ceny sklep zabrać rzeczy do sklepu UPS w Bernal Heights, ja też to zrobię” – stwierdził Parillon .

Rower z silnikiem elektrycznym

Reprezentuje nową część zwolenników roweru silnik elektryczny do roweru zestaw w mieście – mamy i tatusiowie z zadaniami do zrobienia, listy zakupów do załadowania, a także dwoje dzieci, które rano wyjeżdżają, silnik rowerowy które nie chcą utknąć podczas jazdy samochodem. Zwykle ludzie biorący pod uwagę silnik rowerowy zakup z pewnością sprawdziliby się wypożyczając e-rowery od Dive and Bay Tyres. Jeźdźcy, którzy uwielbiali dwukołowe wózki z asystą pedału, obecnie kupują własne. „Rowery elektryczne są tak zwinne” – powiedział Paul Supawanich , doradca ds. Transportu w burmistrzu London Type. Przedstawia przyszłość, rower z silnikiem elektrycznym w której urządzenia te mogą mieć rower z silnikiem elektrycznym decydujące rower z napędem elektrycznym znaczenie dla wysyłki paczek lub dla firm, takich jak Postmates, a także DoorDash . Pracownicy w Nowym Jorku faktycznie sprzedawali pojazdy na rowery elektryczne, co jest zmianą, która pomaga odblokować ulice miast.

  1. „Czy pojazd, który może przewieźć czterech gości, rower elektryczny składany a także bagażnik, jest naprawdę potrzebny do zapewnienia chińskiego na wynos?” – zapytał Supawanich . On i inni decydenci silniki elektryczne do rowerów zaczęli mieć obsesję na punkcie dostosowywania mobilności, aby zaspokoić „wymiar podróży”.
  2. Pomysł ten współgra z Lutzkerem . Ona i jej partner używają elektrycznego roweru towarowego do prawie wszystkiego: podróży do parku regionalnego Tilden, transportu wiolonczeli córki na lekcję muzyki, przenoszenia biurka, które znaleźli na ulicy i przymocowanego do roweru za pomocą kabli bungee.
  3. Będą pedałować dzieci do college’u w ulewie, umieszczając wodoodporne pokrycie plecaka nad poduszką siedzenia, aby było całkowicie suche.

Lutzker twierdzi , że w dni powszednie w Berkeley na ulicach znajdują się rodzice na elektrycznych rowerach towarowych . Czasami napotykają opór. Od czasu do czasu szofer rowery ze wspomaganiem elektrycznym gryzie Lutzker w oknie samochodu i ciężarówki, karcąc ją za „przyprowadzenie moich dzieci w ten sposób”. Kiedy projekt roweru elektrycznego „Zrób to sam” pomógł jego mamie po raz kolejny zacząć jeździć na rowerze, Maurice Wells został zachęcony, że czas był odpowiedni na założenie firmy. Wells, projektant energii słonecznej oraz organizator klubów rowerowych , zainwestował lata, starając się zachęcić jeszcze więcej osób do jazdy. Kiedy dostarczył matce model roweru elektrycznego, mówi, że od razu zaczęła jeździć do pracy, nie jeżdżąc dłużej niż dziesięć lat.

Rower z silnikiem spalinowym

„To było tak oczywiste, że rower silnik do roweru spalinowy elektryczny najprawdopodobniej rower z silnikiem spalinowym znacznie pomógł, jeszcze więcej osób pozbyło się przeszkód napotykanych podczas jazdy”, mówi Wells. 10 lat później , sprzedaż rowerów elektrycznych w Australii przeżywa „niezwykły rozwój”, według Nathana Reizera , który założył swój sklep Melbourne Electric Bicycles trzy lata po tym, jak Wells założył Glow Worm Bikes w Sydney. Surge z eBike : tak jak dzieje elektryczny może zmienić swoją podróż. Liczba rowerów elektrycznych importowanych do Australii silnik spalinowy do roweru potroiła się w ciągu ostatnich 3 sprzedaży, a także lata rosną szybciej niż jakakolwiek inna sekcja australijskiego rynku rowerów, z ponad 50 markami używającymi rowery z silnikiem spalinowym różnych modeli, według Petera Bourke’a , główny nadzorca Bike Industries Australia.

  • Zwolennicy twierdzą, że rowery elektryczne mogą pomóc jeszcze większej liczbie osób w ćwiczeniach, wygodnym zatoru w ruchu ulicznym i zmniejszeniu rozładowań pojazdów.
  • Jednak rynek australijski jest wciąż długą metodą za Europą, a eksperci twierdzą, że poważny brak odpowiedniej infrastruktury rowerowej, silniki spalinowe do roweru a także nieaktualne przepisy utrudniają rozwój rynku e-rowerów, a także narażają życie.
  • Mama Wellsa wskazuje na rosnącą różnorodność rowerzystów, którzy wcześniej nie mieliby odwagi wskoczyć na rower, teraz sprawiają, że jest to normalna część tygodnia dzięki wzrostowi prądu.
  • Jednak brak bezpiecznych tras rowerowych powstrzymuje wielu innych, a pozostawia je podczas podróży – szczególnie niewykwalifikowanych rowerzystów – w niebezpiecznych scenariuszach, mówi Bourke.
  • „Potrzebujemy lepszej infrastruktury rowerowej – nie ma w tym żadnych„ ale ”ani„ ”. „Musimy zakończyć sieci [kolarskie], a także wypełnić miejsca”.

Zestaw elektryczny do roweru

Rower elektryczny Kalkhoff w North Fitzroy. Zdjęcie: Annette Ruzicka / The Guardian. Wskazuje ścieżkę rowerową na aktywnym Queensbridge Roadway, głównym cyklu rowerowym zestaw elektryczny do roweru do Melbourne CBD od południa, jako przykład dużej pustki w australijskiej sieci metropolitalnej. Pomalowany na zielono pas szybko skręca w krawężnik bateria do roweru elektrycznego na ruchliwym odcinku jezdni i również znika, po czym wraca ponownie 500 metrów później. Miasto Melbourne przeznaczyło 28 mln USD na usprawnienia w aktywnym transporcie w budżecie na lata 2019-20, ale dane sugerują, że ma przed sobą długą drogę. „Panie mają tendencję do mniejszej niechęci akumulator do roweru do ryzyka” – mówi Bourke. „Proporcja tutaj to czterech facetów na jedną kobietę jadącą na rowerze. W krajach o świetnych możliwościach rowerowych jest to 50:50”.

Świadectwo z 2019 r. Dotyczące przejazdów rowerowych w Melbourne pokazało, że od jednej do czterech wypadków rocznie zostało faktycznie nagranych na wideo na 16 obliczonych ścieżkach rowerowych miasta. „Jak zwykłe motocykle, po prostu z dołączonym silnikiem elektrycznym” E-rower jest zdefiniowany przez Australian Car Standards. W 2012 r. Unowocześniono przepisy, aby dostosować Australię do standardów europejskich, co oznacza, że ​​legalne jest prowadzenie e-rowerów (zwanych pedelekami ) z silnikiem elektrycznym o mocy 250 watów o maksymalnej ciągłej mocy, które są włączane przez pedałowanie , rower elektryczny jak zrobić maksymalnie prędkość 25 km / h.

Rower hybrydowy

Jimmy Couling , z Velo Cycles w Melbourne, mówi: „Rowery elektryczne są jak zwykłe motocykle, po prostu z dodatkowym silnikiem elektrycznym, który jest zasilany przez akumulator litowo-jonowy rower elektryczny ecobike o dużej pojemności. Więc trzeba mieć pedały, aby przenieść kolejność silnik do włączenia, rower hybrydowy a następnie, w zależności od tego, w jakim ustawieniu go masz, będzie trochę przydatny lub zapewni wiele wsparcia ”. Jednak przepisy w Australii faktycznie śledziły tę technologię. Dopiero trzy i pół roku po zalegalizowaniu importu e-rowerów Pedelec w maju 2012 r. Można je było legalnie rower elektryczny kross jeździć na wszystkich terytoriach i stanach. Techniczność istniejących przepisów pozwala na sprzedaż rowerów elektrycznych, które nie spełniają australijskich standardów. Te motocykle można legalnie jeździć tylko na terenie osobistym, a niektóre z nich rower elektryczny romet są wystarczająco mocne, aby osiągnąć prędkość 60 km / h.

  1. Pracownik pracuje na elektrycznym rowerze towarowym w zakładzie produkcyjnym producenta rowerów elektrycznych Riese & Mueller w Muehltal w Niemczech. Pracownik pracuje z rower elektryczny gazelle elektrycznym rowerem towarowym w fabryce producenta rowerów elektrycznych Riese & Mueller w Muehltal w Niemczech.
  2. Popularność e-rowerów w Europie jest znacznie wyższa, częściowo ze względu na znacznie lepsze ramy rowerowe. Zdjęcie: Ralph Orlowski / Reuters Statystyki importu zgromadzone przez Bicycle Industries Australia nie obejmują motocykli nieporuszających się po drogach, więc rower elektryczny sparta nie jest jasne, ile osób dostało się na rynek.
  3. Jednak Bourke przyznaje, że wersje „tylko prywatnej własności” mogą trafić do narodu zakamuflowane jako legalne wersje. „Bądźmy proste, jeśli poinformował niestandardowym Mades że były one zgodne z prawem na dokumentach, niestandardowym mades nie zrozumieć różnicę”, powiedział.
  4. Australian Border Pressure oświadczyło w rower elektryczny falcon oświadczeniu, że korzysta z „oceny informacji, nowoczesnych technologii i wymiany wiedzy”, aby znaleźć zarządzane produkty, ale odmówiło komentarza, zwłaszcza w odniesieniu do rowerów elektrycznych.
  5. Gdy e-rowery są w drodze, władze nie są w stanie sprawdzić, czy rowery są zgodne z prawem. W 2015 roku 86-letni Albert May zmarł po tym, jak wkroczył rower elektryczny bosch na ścieżkę i został potrącony przez rower elektryczny w Rye, Victoria. Według koronera, e-rower, który go uderzył, został zgodnie z prawem sprowadzony z dokumentami rower elektryczny bmw stwierdzającymi, że ma silnik o mocy 250 W, ale w rzeczywistości był dwukrotnie skuteczniejszy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *