POJAZD ELEKTRYCZNY – e-pojazdy-elektryczne
Menu Zamknij

POJAZD ELEKTRYCZNY

Pojazd elektryczny

Elektryczne auto to każdy rodzaj samochodu, który jest zasilany z akumulatora, który został naładowany z zewnętrznego źródła energii elektrycznej. Samochody elektryczne były obecne tak długo, jak samochody napędzane benzyną, ale w rzeczywistości były zwykle droższe niż konwencjonalne samochody napędzane benzyną. Współczesna pasja w technologii samochodów elektrycznych rozpoczęła się w latach 70. XX wieku wraz ze wzrostem kosztów gazu, co doprowadziło Kongres do uchwalenia Ustawy o samochodach elektrycznych, a także Crossbreed Car Study, Advancement oraz Demo Act w 1976 r. W latach 90. zaniepokojenie spalinami transportowymi spowodowało zmianę pojazdy elektryczne producentów modele do fakturowania elektrycznego oraz zaawansowania elektrycznego pojazdu GM EV1 firmy GM. Jednak wysokie ceny uchroniły te samochody przed opłacalnością komercyjną.

  • Dzisiaj obawy związane ze wspinaniem się na gazy cieplarniane, a także chęć zaoszczędzenia pieniędzy na pompie gazowej skłoniły dodatkowych producentów do skoncentrowania się na wydajności paliwowej oraz nowoczesnej technologii pojazdów elektrycznych.
  • Od czasu premiery Toyoty Prius na początku 2000 pojazdy elektryczne roku firmy takie jak Tesla, Chevrolet i Nissan faktycznie wprowadziły na rynek samochody z technologią pojazdów elektrycznych. Ponadto w amerykańskim Reinvestment, a także w Recovery Act z 2009 r.,
  • Zainstalowano 18 000 krajowych, biznesowych i publicznych ładowarek w całym kraju. Obecnie istnieje ponad 21 000 różnych lokalizacji rozliczeniowych pojazdów elektrycznych.
  • Te stacje rozliczeniowe mają zasadnicze znaczenie dla sukcesu technologii samochodów elektrycznych w USA, ponieważ pozwalają właścicielom samochodów elektrycznych podróżować i ładować swoje pojazdy tak samo, jak właściciele samochodów napędzanych benzyną mogą napełniać stacje benzynowe. pojazdy elektryczne, a także słoneczne Rodzaje elektrycznych samochodów i ciężarówek

Termin „pojazd elektryczny”, również określany jako EV (elektryczna ciężarówka), odnosi się do każdego rodzaju samochodu, który pozyskuje całość lub część swojej energii z energii elektrycznej dostarczanej przez sieć elektryczną. Istnieją dwa główne rodzaje samochodów elektrycznych: samochody całkowicie pozbawione energii elektrycznej, zwane w pełni elektrycznymi ciężarówkami (AEV), a także wtykowe elektryczne ciężarówki krzyżowe (PHEV), które wykorzystują kombinację rozliczeń typu plug-in a także gaz na bazie ropy naftowej. Pojazdy elektryczne dodatkowo wykorzystują nowoczesną technologię zwaną hamowaniem regeneracyjnym, która wytwarza energię z kilku mocy zwykle traconych, gdy tradycyjne hamulce automatyczne napędzane gazem . Może to pomóc w dłuższym utrzymywaniu się opłaty za auto, szczególnie w przypadku problemów z prowadzeniem samochodu, takich jak miasta, w których kierowcy pojazdów muszą częściej hamować.

Pojazdy elektryczne

Samochody całkowicie elektryczne. Samochody całkowicie elektryczne (AEV), jak sama nazwa wskazuje, pojazdy elektryczne dla dorosłych zasilane są wyłącznie energią elektryczną. Silniki AEV są elektryczne, a także zasilane z akumulatorów. W zależności od rodzaju akumulatora ładowanie samochodu może potrwać nawet 30 minut (poprzez szybkie ładowanie) lub około całego dnia (przy użyciu ładowania na poziomie 1). Na ogół mają serię od 60 do 120 mil, a także niektóre wersje z wyższej półki mają nawet 300 mil. AEV z pewnością potrwa dłużej niż PHEV, ponieważ mają większą baterię. Regularne ładowanie całkowicie elektrycznego samochodu, a także całkowite rozładowanie akumulatora, pomoże zachować większą różnorodność samochodów. Dostępne na rynku AEV to Nissan Leaf, Tesla w wersji S, a także X, Chevrolet Screw i Flicker, a także BMW i3 BEV. Hybrydowe samochody elektryczne z wtyczką

  1. Samochody hybrydowe typu plug-in mają zarówno akumulator, jak i silnik benzynowy, co daje im większy zasięg niż samochody w pełni elektryczne. Zwykle działają na krótszych tablicach (w dowolnym miejscu od 6 do 40 mil), a następnie przełączają się na gaz, aby zasilić silnik spalania wewnętrznego.
  2. Od tego momentu PHEV działają jak hybrydowy pojazd elektryczny, zużywając mniej gazu i generując mniej emisji niż podobne konwencjonalne samochody. Pozwala pojazdy elektryczne dla dorosłych to kierowcy pojazdu na pokonanie znacznie większych odległości i może mieć opcję użycia gazu oprócz paliwa jako innego źródła zasilania, gdy akumulator się wyczerpie.
  3. PHEV na rynku to Chevrolet Volt, Ford Fusion Energi , a także BMW 330e. Zaraz, czy Toyota Prius nie jest pojazdem elektrycznym? Zalety są przyjaznym dla środowiska samochodem z akumulatorem, ale one (a także różne inne samochody elektryczne krzyżowane) nie są technicznie samochodami elektrycznymi.
  4. Dlaczego? Pojazdy te nie mają możliwości podłączenia do zewnętrznego źródła zasilania, takiego jak terminal rozliczeniowy. Zamiast tego ich napędzane benzyną silniki spalinowe są uzupełnione mocą akumulatora. Podobnie jak pojazdy elektryczne, pojazdy te również wykorzystują zatrzymanie regeneracyjne, aby ponownie naładować akumulator. Jak naładować samochód elektryczny

Rodzaje pojazdów elektrycznych

Podobnie jak napełnianie tradycyjnego samochodu benzyną na stacji benzynowej jest wymaganym aspektem posiadania, rozumienie terminali ładowania, a także różne dostępne opcje są integralną częścią posiadania elektrycznej ciężarówki. Istotna różnica między Rowery elektryczne samochodami napędzanymi benzyną i ciężarówkami a samochodami elektrycznymi polega na tym, że: w przeciwieństwie do benzynowych właścicieli samochodów, większość właścicieli pojazdów elektrycznych realizuje ponad 80 procent swoich rachunków w domu, ponieważ jest to najmniej kosztowny wybór i może uzupełniać koszty na publicznych stacjach rozliczeniowych. Aby wystawić rachunek za pojazd elektryczny, należy podłączyć samochody i ciężarówkę do ładowarki akumulatora podłączonej do sieci elektrycznej. Ładowarki są również nazywane narzędziami do zasilania pojazdów elektrycznych (EVSE), a także dostępne w 3 głównych grupach:

  • Ładowarki akumulatorów stopnia 1 wykorzystują wtyczkę 120 VA / C i nie wymagają instalowania dodatkowych narzędzi. Te ładowarki akumulatorów zapewniają od 2 do 5 mil różnorodności na godzinę rozliczenia i są zwykle używane w domu.
  • Ładowarki poziomu 2 wykorzystują wtyczkę 240 V (do użytku domowego) lub 208 V (do celów komercyjnych), a także wymagają dodatkowych narzędzi do ładowania.
  • Te ładowarki akumulatorów zapewniają zasięg od 10 do 60 mil na godzinę rozliczeń i są wykorzystywane w domach, a także w publicznych terminalach rozliczeniowych.
  • Szybkie ładowarki DC wykorzystują wejście klimatyzatora 480 V, a także wymagają wyjątkowo specjalistycznego sprzętu o dużej mocy, a także unikatowego wyposażenia w samym samochodzie. Te ładowarki mogą zapewnić zasięg od 60 do 100 mil w ciągu 20 minut naliczania opłat. Niemniej jednak wiele PHEV nie ma takiej pojemności ładowania.

Wszystkie pojazdy elektryczne mają podstawowe wtyczki, a także gniazda, które obsługują dowolną ładowarkę stopnia 1 lub poziomu 2, ale ze względu na specyficzne urządzenia potrzebne do szybkich ładowarek prądu stałego nie ma obecnie konwencjonalnej wtyczki. Czego dotyczy ładowanie ciężarówek elektrycznych energią słoneczną? Kiedy Hulajnogi elektryczne wykorzystujesz energię elektryczną do ładowania samochodu, możesz zintegrować Longboardy elektryczne zasoby odnawialne, takie jak energia słoneczna, bezpośrednio z procedurą tankowania. Znaczna część sieci elektrycznej jest nadal zasilana nieodnawialnymi zasobami paliwowymi, takimi jak węgiel, a także gaz.

  1. Dlatego, aby rzeczywiście zagwarantować zmniejszenie zrzutów gazów cieplarnianych, niezbędne jest włączenie paneli słonecznych do fakturowania pojazdów elektrycznych.
  2. Bez energii słonecznej pojazd elektryczny wciąż skutecznie ucieka z nieodnawialnych źródeł paliwa – to tylko nieodnawialne źródła paliwa wykorzystywane w elektrowni jądrowej, a nie w silniku.
  3. Liczne publiczne stacje ładowania w całym kraju wykorzystują panele słoneczne, w tym w Portland, Maine, a także Iowa City, Iowa, a także większe wdrożenia w miastach takich jak San Francisco.
  4. Co więcej, systemy paneli fotowoltaicznych montowane na domach mogą być tworzone w taki sposób, aby składały się z ładowarek poziomu 1 lub poziomu 2, umożliwiając klientom wystawianie rachunków za samochody elektryczne z mocą słońca i jednocześnie niższe miesięczne rachunki za prąd.
  5. Systemy paneli fotowoltaicznych, a także samochody elektryczne idą w parze, a także mogą pomóc w zmniejszeniu emisji i cen zarówno w domu, jak i na publicznych terminalach ładowania. Po prostu dołącz do EnergySage Industry już dziś, a także wypełnij pytania dotyczące konta, jeśli jesteś zainteresowany instalacją Deskorolki elektryczne paneli słonecznych i stacją ładowania EV.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *